• "Nooit meer druk maken om de administratie. Uw administratie, onze Zorg"
  • "Zodat u zich kunt richten op uw vakgebied"

Email: info@apeek.nl

KvK: 71927778
Becon nr: 652015

U kunt ook contact met ons opnemen via het Contactformulier

U kunt ongeacht van uw locatie gebruik maken van onze scherpe tarieven, zie werkwijze hieronder.

Diverse mogelijkheden voor aanlevering bescheiden voor zowel de ondernemer als de particulier:

- Duidelijke foto's van de documenten (inkoop en verkoopfacturen, kas en bank) en/of belastinggegevens(particulier) en deze toe mailen.
- Documenten ingescand toe mailen.
- Versturen van USB stick, die binnen een week wordt geretourneerd.
- Per post.
- Langs brengen.

Indien u uw eigen administratie voert, maar bijvoorbeeld de btw aangifte en/of aangifte inkomstenbelasting wilt uitbesteden kunt u:

- Uw excel administratie aan ons emailen.
- Indien online boekhouden, kunnen wij inloggen en de door u gewenste werkzaamheden uitvoeren.

U ontvangt van ons altijd een ontvangstbevestiging en een notificatie als de administratie verwerkt is. Tevens denken wij situatie gericht met u mee of er wellicht nog aftrekbare kosten zijn voor u.

De ZZP'er of ondernemer met een all-in pakket ontvangt elk kwartaal een duidelijk en begrijpelijk overzicht van de afgelopen financiele periode en een cummulatief overzicht van het lopende boekjaar.

Tot slot: Als klant mag u kosteloos vragen stellen cq advies per email en of telefoon.

Facebook    |    Privacyverklaring    |    Linkedin    |    MKB Nederland    |    email: info@apeek.nl    |    © 2022 Administratiekantoor Peek